marketing_prawniczy 2.0, Polski Prawnik i Kodeks Młodego Prawnika

Karolina Rokicka-Murszewska        10 kwietnia 2017        Komentarze (0)

Minęły już ponad 2 tygodnie od Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej marketing_prawniczy 2.0. Ukazały się dziesiątki postów w mediach społecznościowych, usłyszeliśmy naprawdę mnóstwo ciepłych słów uznania i zachęty do organizacji kolejnej edycji (“to kiedy ta edycja jesienna?!”), dlatego też z dumą prezentuję Wam relację z konferencji, połączoną z rozważaniami dotyczącymi marketingu 2.0, czyli tego zorientowanego na klienta. Autorką tego artykułu jest Monika Muracka, menedżer ds. rozwoju, specjalizująca się w marketingu dla prawników.

Marketing jest ewolucją, a nie rewolucją

O tym, co się działo podczas konferencji, Monika pisze tak:

“wśród tematów, które budziły najwięcej emocji znalazły się m.in. te na czym tak naprawdę marketing prawniczy polega i na jakie przeszkody natrafia w kontekście nie tylko obostrzeń prawnych (kodeksy etyczne), ale też jak jest rozumiany i uprawiany przez różnych praktyków, jakie są jego rodzaje, a także jak nowe technologie wpływają i wpłyną w przyszłości na pracę prawnika”.

Jeśli chcielibyście poczuć klimat konferencji oraz wysłuchać jednego z wystąpień – prelekcji Rafała Chmielewskiego, autora książki “Pamiętnik adwokata” oraz CEO web.lex – to na kanale Rafała na YT znajdziecie jego wystąpienie.

Ponadto, Monika Muracka poprosiła m.in. uczestników konferencji (nie tylko prelegentów, ale też zaproszonych gości i organizatorów) o wypowiedź do przygotowanego przez nią “Kodeksu młodego prawnika” stanowiącego źródło potencjalnej inspiracji dla młodych prawników, wchodzących dopiero na rynek prawniczy. W Kodeksie znajdziecie także moją wskazówkę:

Ponadto, zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji z konferencji “marketing_prawniczy 2.0” i polajkowania fanpage’u Koła Naukowego Marketingu Prawniczego na Facebook’u.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Publikując komentarz przekazujesz Kancelarii swoje dane osobowe, w tym imię i nazwisko, pseudonim, numer IP, swój adres e-mail i ewentualnie adres strony internetowej. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale bez ich przekazania nie będę mogła odpowiedzieć na Twój komentarz. Widoczny na stronie będzie wyłącznie podpis, data opublikowania komentarza oraz ewentualnie adres podanej przez Ciebie witryny internetowej. Administratorem Twoich danych osobowych stanie się Sienkiewicz i Zamroch Radcowie prawni sp.p. (ul. Warszawska 4/3, 87-100 Toruń). Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na komentarz. Szanujemy Twoją prywatność - dane nie będą przekazywane do innych podmiotów, za wyjątkiem podmiotu obsługującego niniejszy formularz oraz naszą pocztę e-mail. Dane będziemy przechowywać przez okres publikacji komentarza – po tym okresie zostaną usunięte. W każdym czasie możesz się również zwrócić do Kancelarii z żądaniem sprostowania, usunięcia swoich danych, wniesienia sprzeciwu, przeniesienia do innego podmiotu lub ograniczenia ich przetwarzania – wystarczy, że napiszesz wiadomość na adres: radcowie@radcowie.biz. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia ogólnego o przetwarzaniu danych osobowych (RODO). Jeżeli według Ciebie Twoje dane są przetwarzane nieprawidłowo, masz prawo złożenia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: