marketing_prawniczy 2.0, Polski Prawnik i Kodeks Młodego Prawnika

Karolina Rokicka-Murszewska        10 kwietnia 2017        Komentarze (0)

Minęły już ponad 2 tygodnie od Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej marketing_prawniczy 2.0. Ukazały się dziesiątki postów w mediach społecznościowych, usłyszeliśmy naprawdę mnóstwo ciepłych słów uznania i zachęty do organizacji kolejnej edycji („to kiedy ta edycja jesienna?!”), dlatego też z dumą prezentuję Wam relację z konferencji, połączoną z rozważaniami dotyczącymi marketingu 2.0, czyli tego zorientowanego na klienta. Autorką tego artykułu jest Monika Muracka, menedżer ds. rozwoju, specjalizująca się w marketingu dla prawników.

Marketing jest ewolucją, a nie rewolucją

O tym, co się działo podczas konferencji, Monika pisze tak:

„wśród tematów, które budziły najwięcej emocji znalazły się m.in. te na czym tak naprawdę marketing prawniczy polega i na jakie przeszkody natrafia w kontekście nie tylko obostrzeń prawnych (kodeksy etyczne), ale też jak jest rozumiany i uprawiany przez różnych praktyków, jakie są jego rodzaje, a także jak nowe technologie wpływają i wpłyną w przyszłości na pracę prawnika”.

Jeśli chcielibyście poczuć klimat konferencji oraz wysłuchać jednego z wystąpień – prelekcji Rafała Chmielewskiego, autora książki „Pamiętnik adwokata” oraz CEO web.lex – to na kanale Rafała na YT znajdziecie jego wystąpienie.

Ponadto, Monika Muracka poprosiła m.in. uczestników konferencji (nie tylko prelegentów, ale też zaproszonych gości i organizatorów) o wypowiedź do przygotowanego przez nią „Kodeksu młodego prawnika” stanowiącego źródło potencjalnej inspiracji dla młodych prawników, wchodzących dopiero na rynek prawniczy. W Kodeksie znajdziecie także moją wskazówkę:

Ponadto, zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji z konferencji „marketing_prawniczy 2.0” i polajkowania fanpage’u Koła Naukowego Marketingu Prawniczego na Facebook’u.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: